savemee

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Emilia - 25 november 2012 20:43


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Varit kär: japp
Förlorat någon speciell person: förra året..
Varit deprimerad: i sommras
Varit så trött att du somnat sittandes: 'nej
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Har inte försökt
Brutit ett ben? ja , bröt figret ;)
Gjort nåt du ångrar? Alldeles för många
Hoppat Bungee Jump? Nej, men vill !!

Ljugit för någon du tycker om? Aaa..

Ätit en hel tårta?  Skulle aldrig orka ;)
Gjort bort dig offentligt? vilka pinsama stunder det var ...


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja 
Fått ditt hjärta krossat: Noope
Skrattat så att du har börjat gråta: haha i fredags !
Träffat någon som förändrat ditt liv: typ..
Insett vilka som är dina äkta vänner: Har alldigt vetat !
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2
Har du några husdjur?: Neej :( vill ha en liten hund eller katt :D
Vill du ändra ditt namn: det finns ju finare namn men men jag tror att jag behåller det
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Bjöd hem några tjejer i min klass
Vilken tid vaknade du idag: 13.30
Vad gjorde du igår runt midnatt: Titta på Glee med min moster
Någonting som du längtar till: Julshow + klassresa
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att min mamma blir frisk!
Vad lyssnar du på just nu: inget
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: neeeej?


OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Emilia Manula Vera Herrera
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Tvilling
Kille eller tjej: Girl
Grundskola: Tollbacksskolan
Gymnasie: I Dont Know !
Högskola : vet inte
Hårfärg: Mörk brunt
Långt eller kort hår: långt
Längd: 149 kanske
Vad gillar du gällande dig själv:  att jag har många vänner
Piercings: noope
Tattoos: inga än ;)
Höger eller vänster: Högerhänt
Operation: räknas om man skärde fram en tand hos tandläkaren ??
Bästa vän: forever alone 

Sporten du spelar: JAG DANSAR


FRAMTID
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: vet inte
Karriär i åtanke: Har ingen anning !


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Neej
Gjort något sjukt spontant: yeees
Har du blivit arresterad: Nope


TROR DU PÅ:
Dig själv: Alltid
Mirakel:  Nja
Kärlek vid första ögonkastet: Vet inte
Himlen: asså himmlen fin ju där uppe men Gud tror jag inte på
Änglar: Nej


JUST NU:
Äter du: Nada
Dricker du: 7 up 
Är du på väg att: Lägga mig för jag är skit trött 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag heter Emilia och är en 13 årig Västeråsare!.Jag pratar 4 språk och ÄLSKAR att Dansa och Fota! Här skriver jag om allt jag känner för att skriva! Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Omröstning

Hur många inlägg per dag??
 1-2
 2-3
 3-4

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards